Opnieuw examen gedaan.

Vanochtend alles geprobeerd los te laten en opnieuw examen gedaan.
Het goede nieuws is dat het en een heel nieuw examen was en er zover ik weet geen fouten in zaten. Het slechte nieuws? Een hele boel shit vragen die niet echt inhoudelijk waren maar meer van die details, en waar dan ook meteen alle 4 de antwoorden het antwoord best zouden kunnen zijn.

Dat je denkt; ik ken de stof, ik weet weet ik het over heb en dan ga je me daar haast geen vragen over stellen.. Super irritant en gemeen maar dat mogen ze doen.. Kreeg een beetje een autotheorie examen gevoel (daar was ik wel in 1x geslaagd), waar je altijd een deel moet gokken en ze hopen dat je zakt zodat je weer 50 euro kan gaan betalen.

Ondanks dat het irritant is, ben ik redelijk in mijn nopjes.. Als ik zak is het mijn eigen schuld en daar ben ik meer dan tevreden over. Β Natuurlijk zou het nog beter zijn als ik slaag en eigenlijk heb ik daar best een redelijk goed gevoel over. Β Al moet ik wel zeggen dat door die vele irritante zinloze vragen ik niet verrast opkijk als het een 7+ wordt of juist een 5-. Het kan beide kanten opgaan. Β Maar er zaten geen fouten in het examen zelf dus ik ben HAPPY! Stom eigenlijk dat ik mij drukker maak over of er fouten in het examen zitten dan of ik het examen goed of slecht maak.

Wel blij dat ik heb doorgezet en niet heb opgegeven. Ik had ook vandaag niemand bij me. Ben zelf naar deventer gegaan en examen gedaan. wel zo relaxed.

x

-A

Geef een reactie

