Skechers | Go Walk 4 | Review

image

Het begint zowaar een traditie te worden dat ik go walk schoenen review!
(Klik hier voor de reviews van go walk 2 en go walk 3)

Nu heb ik de go walk 2 al een tijd geleden weggegooid omdat na een half jaar er intensief op gelopen te hebben de onderkant versleten was. De go walk 3 heb ik nog wel in huis en loop ik nog steeds regelmatig op. Het enige wat daarmee is gebeurd dat binnenin de stof bij mijn grote teen is gaan los laten en de schoen wat uitgelopen is.

Idee blijft hetzelfde. Een heerlijke instapper die aanvoelt als een pantoffel!
Het grootste verschil zit hem weer in het design. De go walk 4 is weer een stuk sportiever en minder lomp dan de 3. ย Hier een foto van de de 3 en 4 naast elkaar

image

Je kan zien dat ik de go walk 3 roze schoen helemaal heb uitgelopen, maar vanaf dag 1 vond ik deze een redelijk lomp design hebben en voelde ook wat losser om mijn enkel. ย Toch heb ik er heel veel plezier van gehad en regelmatig complimentjes over gehad.

image

De go walk 4 is sportief en stoer! de buitenkant is prachtig! Ik heb gekozen voor zwart wit, maar hij is ook in andere kleuren verkrijgbaar.

image

Een grote vernieuwing is de onderkant. Je hebt opeens 4 rondjes die iets uitsteken. Wat een hele nieuwe innovatie zou zijn wat ze de 5GEN noemen. Je zou er beter dan ooit op moeten wandelen. ik voelde de achterste “nop” wel iets als ik loop maar het is geen vervelend gevoel.

De feeling aan de binnenkant is verder precies hetzelfde. De schoen voelt super zacht om de voet en de zool voelt weer als een yogamat. Het lijkt wel alsof je op een kussen loopt. Maar dit zijn we natuurlijk gewend van skechers.

image

Aangezien vooral het design verandert is maar het materiaal aan de boven en onderkant hetzelfde is, kan je er vanuit gaan dat ook deze schoen niet super lang mee gaat. De onderkant is nog steeds een soort schuim wat sneller slijt als een rubberen zool en het stof aan de bovenkant rekt op gegeven moment gewoon uit. Het ligt er natuurlijk ook aan of je ze dagelijks aan hebt zoals ik, of vaak afwisselt.

Ze zijn absoluut niet waterdicht en met 30+ graden zul je het gevoel hebben alsof je voeten in een sauna belandt zijn. Dit is altijd al zo geweest met de go walk schoenen en dat is met deze nieuwste versie niet anders. Ze zouden eigenlijk net als ecco gaatjes aan de onderkant moeten doen voor ventilatie.

Al met al vind ik het weer en eigenlijk nog steeds een heerlijke schoenen! Go walk schoenen blijven de fijnste en makkelijke schoenen om in te lopen en ieder jaar verbeteren ze de schoen weer en past en loopt hij nog net weer iets beter als het voorgaande jaar.

De prijs van go walk 4 licht rond de 65 euro. Maar vaak zijn er wel aanbiedingen als je online zoekt en kan je zo 10 euro minder kwijt zijn.

x

-A

Geef een reactie

