Ga NOOIT studeren bij het LOI

Ik heb al een paar weken best wel wat stres door het LOI.
Door fouten in hun examen, niet gehoord te worden, niet geholpen te worden en het gevoel alsof ik telkens tegen een muur aanloop.

Dat ze hun eigen fouten in hun eigen examen niet willen nakijken wisten we al.

Maar ze willen mij niet eens vertellen hoeveel ik er goed (of fout) had in mijn examen! Vervolgens willen ze me ook niet uitleggen hoe het examen werkt en het berekend wordt.

In principe willen ze me nergens mee helpen en zetten ze mensen in de klantenservice neer die niets anders kunnen dan vertellen waarom een studie zo geweldig is.

En ik had het kunnen weten he.. Er stonden ook al fouten op de pagina waar ze de studie aanboden. Er stonden dingen op die je zou kregen die helemaal niet van toepassing waren. Β Tot 2x toe zag ik een grove fout en dat wuiven ze weg als alsof het niets was.

Nu blijk ik achteraf niet de enige te zijn. Er zijn een heleboel mensen die klagen over fouten zowel in het examen als de lesstof en dat ze zich niet goed voelen behandeld. Dat ze zich ongehoord voelen.

Ik ben zo boos over hoe oneerlijk ik behandeld wordt door het LOI. Ik baal er eigenlijk van dat ik al een nieuw examen heb aangevraagd. Ik had genoeg zelf vertrouwen moeten hebben dit door te zetten. Voelt echt als een gemiste kans dit..

Maar goed.. Vrijdag opnieuw examen en laat ik mij daar dan maar op focussen.

x

-A

One thought on “Ga NOOIT studeren bij het LOI

  1. Hey,

    Het klinkt erg frustrerend, maar probeer je energie niet te verspelen aan die ergernissen maar gebruik het om je te focussen op je nieuwe examen. Daarmee kun je je er doorheen slaan en het zo snel mogelijk achter je te laten. En het is inderdaad makkelijker gezegd dan gedaan omdat het onrechtvaardig voelt. Hoop dat je er wat aan hebt!

    Like

Geef een reactie

