Ik word er zo moedeloos van!

Ik kan wel janken..
Niet alleen weet ik 100% zeker dat er een fout zit in het examen van het loi, nu heb ik ook nog het idee dat ze goede antwoorden fout rekenen..

Ik wist namelijk sowieso dat ik een 6 zou krijgen met alles dat ik wist. Vervolgens waren er nog veel twijfelgevallen. Teruglezend in mijn boek zie ik dat ik de juiste antwoorden heb gegokt.. En nu vraag ik mij helemaal af hoe ik in godsnaam gezakt ben.

Ik ga nu aankomende vrijdag opnieuw examen doen en ik weet gewoon niet hoe ik het beter moet voorbereiden.. Als wat ik deed al goed was maar toch gezakt ben dan weet ik het ook niet meer.

Als ik nu dadelijk weer zak dan ga ik wel naar leiden voor inzagen in mijn werk, want dit kan gewoon niet. Ik snap gewoon echt niet dat ik gezakt ben. Achteraf had ik gewoon die 75 euro moeten betalen zodat ze er achteraan zouden gaan. Maar ik wou het achter me laten dus opnieuw examen aangevraagd.

Morgen nog wel het loi bellen want wil het precieze aantal goede antwoorden weten die ik gegeven had. En hoe deze wordt berekend. Want er zijn fouten gemaakt..

Misschien is dit life’s cruwl way om mij meer zelfvertrouwen te laten opbouwen want ik heb zoveel faalangst en twijfel zoveel aan mezelf dat ik soms over mij heel laat lopen en mezelf gewoon niet genoeg vertrouw of ik het wel goed heb gedaan.. Maar ik weet het nu gewoon zeker dat er iets niet klopt en dat het niet aan mij ligt.. Ik zou willen dat het aan mij lag! Dat ik kon zeggen “hee ik heb gewoon niet goed geleerd! dus volgende keer beter”. Maar nu voel ik me eerder wanhopig van hee dit was gewoon goed en als dit fout wordt gerekend dan wat moet dat ik dan nu!?

Ik had dus nu gewoon al naar leiden moeten gaan voor die inzagen, maar heb nu al een ander examen geboekt.. Ik weet niet wat ik meer hoop. Een andere vragen met de kans dat ik het antwoord oprecht niet weet of hetzelfde examen en dan zeker weten opnieuw zakken en dat ik dan de strijd met ze moet aangaan. Β Het liefst heb ik natuurlijk een ander examen en dat ik gewoon slaag natuurlijk..

Ik voel me echt opgelicht door het LOI en heb er heel veel stres van.

x

-A

One thought on “Ik word er zo moedeloos van!

  1. Ik heb zelf ook faalangst dus snap je gevoel. Gewoon het examen overnieuw maken en dan kijken. Als je weer gezakt ben echt in gaan zien. Zolang je er zelf niet achteraan gaat, gaan ze alleen ma meet geld vragen voor nieuwe examens enz. Succes πŸ™‚

    Like

Geef een reactie

